Flagallé, kaffe og kage, telt og pølser - det tunge skyts er kørt i stilling, når Dansk Folkeparti kl. 14 i dag åbner sit nye hovedkontor i Jylland.
Med partisekretærens ord er det en "milepæl i Dansk Folkepartis historie".
Set med en valgforskers øjne er det jyske hovedkontor en bevidst strategi i en hård kamp om vælgerne på højrefløjen.
- Vi har tre partier i dag, som hovedsagligt får deres vælgere uden for de store byer. Det er en kamp, hvor alle kneb gælder, og ét af dem er at prøve at tage ud, hvor vælgerne er, og det er det, Dansk Folkeparti er i gang med her, siger valgforsker Kasper Møller Hansen fra Københavns Universitet.
Han fortæller, at den typiske højrefløj er præget af en skarp magtkritisk holdning til eliten, til byerne og til de højtuddannede.
- Det er en fundamental del af populismen, og den del har de her tre partier i deres kerne og i deres rod. Derfor er det helt naturligt, at de prøver at flytte sig væk fra eliten og prøver at distancere sig fra den ved netop at lave hovedkontor væk fra de store byer.
Ved folketingsvalget i 2015 fik Dansk Folkeparti 21,1 procent af stemmerne og blev landets næststørste parti.
Ved valget sidste år nåede de kun lige over spærregrænsen med 2,6 procent.
Kasper Møller Hansen tvivler dog på, at udflytningen for alvor batter noget i forhold til at generobre partiets mange tabte stemmer.
- Jeg tror ikke, det kommer til at flytte stemmer én til én. Men det er en del af fortællingen om, at partiet gerne vil nå bredere ud. Derfor er det vigtigt at sende sådan nogle signaler - uagtet om de er mere symbolske end realpolitiske, siger han.
Morten Messerschmidt afviser, at det nye hovedkontor i Jylland er et decideret modtræk i kampen om vælgerne på højrefløjen.
- For mig har det bare været vigtigt, når vi nu er et folkeparti, der hedder Dansk Folkeparti, at vi så har en en fod i både det øst- og vestdanske.
Husleje på 70.000 kroner
Huslejen står partiet i 70.000 kroner om året.
Og i det store hele betragter valgforsker Kasper Møller Hansen Dansk Folkepartis jyske hovedkontor som 'en god investering' for partiet.
- Så har man lokaliteten, hvor man jo kan invitere folk til politiske møder en gang om måneden, eller hvad ved jeg - og på den måde kan man jo få skabt et samlingssted, siger han.
Men selve stedet og den debat, partiet får skabt, er ifølge valgforskeren nok det allervigtigste.
- Det er måske ikke stedet, og hvordan det kommer til at fungere i fremtiden. Det er et spørgsmål om egentlig at sende et meget klart signal til vælgerne om, at Dansk Folkeparti er også der, hvor vælgere er, siger Kasper Møller.