En af verdens største teknologimesser, Consumer Electronics Show i Las Vegas, ruller netop nu derudaf.
Produkter bliver fremvist og lanceret hurtigere end nogen kan nå at følge med. Nogle af dem virker, mange er blot prototyper stoppet med selvfede lovprisninger.
I den sidste kategori finder vi Faraday Future, som muligvis hiver prisen hjem som årets mest (selv-) hypede firma.
Faraday Future - eller FF som de selv ynder at kalde sig - har på messen fremvist en prototype af en elbil med det mundrette navn Ffzero1 Concept, der mest af alt ser ud som om, den skal være med i et racerløb.
Pressekonference fyldt med varm luft
Udover at fremvise den tomme elbilskal - med plads til én person - brugte firmaet sin pressekonference på at pumpe varm luft ud om, at de vil gøre det samme for vores transport, som iPhone har gjort for vores kommunikation.
For at få profetien til at gå i opfyldelse har det 18 måneder gamle firma samlet 750 folk - de fleste i Californien og mange med en solid baggrund i bilindustrien.
Desuden er firmaet blevet udstyret med en hel del investeringsdollars på lommen, hvoraf en milliard af dem skal bruges til at åbne en produktionshal i staten Nevada.
FF vil total gentænke hvad mobilitet betyder
Fra scenen kunne en af Faraday Futures topfolk, Nick Sampson, fortælle, at FF ikke bare er hurtige, men at de har tænkt sig 'totalt at gentænke hvad mobilitet betyder'.
Det skal ikke ske ved at sælge en bil til en familie, som man har gjort de sidste mange år.
FF vil introducere en ny type ejerskab, som handler om at "bringe forbundet mobilitet til så mange brugere som muligt."
- Vi vil redefinere selve essensen af biler og mobilitet, lød det beskedent fra Sampson på firmaets pressekonference.
Pengene til at revolutionere transportindustrien kommer fra Letv, et kinesisk underholdnings og online video-firma (ofte beskrevet som Kinas Netflix), som desuden laver forskellige gadgets - og som for ikke så længe siden kastede sig over internetforbundne elektriske biler. Så forbindelsen er måske ikke helt så underlig, som man først kunne antage.
Ny platform skal gøre det nemt at ændre biltype
Og nu til hvordan revolutionen skal finde sted.
Faraday Future vil lancere sin første elbil om et par års tid. For at kunne gøre det, har de - efter egne ord - opfundet en helt ny særlig platform "the variable platform architecture" også kaldet VPA.
- Med VPA kan vi tilføje eller fjerne serier af batterier. Baseret på disse battericeller, kan vi lave forskellige modeller, som har forskellig rækkevidde, uden at skulle redesigne selve bilens struktur, og det er virkelig vigtigt i forhold til tid, pris og effektivitet, forklarer Sampson med et stort smil på ansigtet.
Men det er ikke kun batterimængden, der let kan ændres.
FFs fremtidige elbiler skal nemlig bygges efter et modulbaseret koncept. Det vil sige at en række standardmoduler kan sættes sammen på forskellig vis, hvilket skal gøre det nemt og hurtigt at bygge mange forskellige biltyper egnet til forskellige brugssituationer.
- Man har ikke brug for at have været 100 år i bilbranchen, for at kunne definere hvordan den næste generation af transport skal se ud, sagde FFs produktarkitekt Nick Sampson, som selv har en fortid hos Tesla.
Således oplyst om ambitionerne om at revolutionere fremtidens transport, træder Faraday Future ind i rækken af firmaer, der har pustet ballonen så hårdt op, at den enten når toppen i et uhørt hastigt tempo, eller springer med et kolossalt brag.