DR Deler-året er skudt i gang. Chef for DR Medieforskning Dennis Christensen videndeler i årets første oplæg om de vigtigste tendenser og nedslag fra DR Medieforsknings årlige rapport om medieudviklingen.
Se oplægget og alle de tidligere DR Deler-oplæg på dr.dk/møddr.
Tre vigtige pointer
Dennis Christensen dykker ned i danskernes medieforbrug i 2019, hvad vi bruger tiden på – og hvad vi skal holde øje med i 2020. Han pointerer blandt andet, at:
- •
Medieudviklingen fortsætter med uformindsket styrke
- •
2019 var et dramatisk medieår, men konsekvenserne ses først i 2020
- •
Kvalitative forandringer i mediebrugen er vigtigere end kvantitative
Alle DR Deler-oplæg bliver altid gjort tilgængelige som stream dagen efter på dr.dk/møddr, så kan du blive inspireret, når det passer dig, og du går aldrig glip af et oplæg. Her kan du også tilmelde dig DR Delers nyhedsbrev.
Du kan også læse artiklerne fra 'Medieudviklingen 2019' og hente en pdf med rapporten på dr.dk/medieforskning.